T E R I M A K A S I H S U D A H B E R K U N J U N G

Tuesday, March 17, 2015

Contoh Unforgottable Moment dan artinya

Contoh Unforgottable Moment

My name is Reza Wahyudi . You can call me Reza . I live in Sidorejo Lampung Timur , I live with my father, my mother, and my sister .My hoby are listen the music, watch movie and playing computer because all that make me happy.
I am studing in MA MA’ARIF NU 02 SIDOREJO ,
My face is round and narrow. I have small and brown eyes. Flat nose and I also have thin lips. My hair Colour black. I am tall and normal weight. 
I have pleasant personality. I am very friendly, sometimes I am shy if I meet new people. I also fairly out going but not dominating, I am confident. I also intelligent so I have a lot friends. Sometimes I become annoying person and selfish. I like study hard and i always smile
future goals I want to be a successful person.
and make his parents happy me.
That was my a short introduction. thank you


Nama saya Reza Wahyudi. Anda bisa memanggil saya Reza. Saya tinggal di Sidorejo Lampung Timur, saya tinggal dengan ayah saya, ibu saya, dan kakak saya .Saya hoby yang mendengarkan musik, menonton film dan bermain komputer karena semua yang membuat saya bahagia.
Saya studing di MA Ma'arif NU 02 Sidorejo,
Wajahku bulat dan sempit. Saya memiliki mata kecil dan coklat. Hidung datar dan saya juga memiliki bibir tipis. Saya rambut warna hitam. Saya berat badan tinggi dan normal.
Saya memiliki kepribadian yang menyenangkan. Saya sangat ramah, kadang-kadang saya malu jika saya bertemu orang-orang baru. Saya juga cukup keluar akan tetapi tidak mendominasi, saya yakin. Saya juga cerdas sehingga saya memiliki teman banyak. Kadang-kadang saya menjadi orang yang menjengkelkan dan egois. Saya suka belajar keras dan saya selalu tersenyum
tujuan masa depan saya ingin menjadi orang yang sukses.
dan membuat orang tuanya bahagia saya.

Itu saya pengenalan singkat. terima kasih

2 comments:

  1. sudo apt install 'mc'
    (program mc tanpa petik)

    xdg-open (nama file)

    Hapus Aplikasi :
    sudo apt-get purge nama-aplikasi

    list aplikasi :
    dpkg -list

    Scan Jaringan
    sudo nmap -sS 192.168.1.1/24

    ReplyDelete
  2. Al https://drive.google*com/file/d/1K4Rz8iMpgG-dzTWZHv5LIl3mzL_hxxKK/view?usp=drivesdk

    ReplyDelete